Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հինգ տի­րոջ ծա­ռա թա­գա­վո­րը

Հինգ տի­րոջ ծա­ռա թա­գա­վո­րը
30.10.2020 | 00:15
Դիտվել է՝ 209385

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ